Polski Związek Niewidomych

 ul. Konwiktorska 9

00-216 Warszawa

tel.: 22/8313383

e-mail: pzn@pzn.org.pl

NIP 526-000-19-09 REGON 007025575


Tytuł zadania:

Polski Związek Niewidomych 00-216 Warszawa ul. Konwiktorska 9 składa zapytanie ofertowe dotyczące zakupu i montażu dźwigu osobowego w Niepublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ośrodku Mieszkalno – Rehabilitacyjnym Polskiego Związku Niewidomych przy ul. Paukszty 57, 10-685 Olsztynie

ZAPYTANIE OFERTOWE

Olsztyn, dnia  11.04.2025 r.

I. Zamawiający

Polski Związek Niewidomych 00-216 Warszawa ul. Konwiktorska 9

II. Tryb udzielenia zamówienia

Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru wykonawców prowadzone jest z zastosowaniem zasady konkurencyjności.

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku NZOZ Ośrodek Mieszkalno – Rehabilitacyjny  PZN w Olsztynie, ul. Paukszty 57.

Zakres zamówienia obejmuje:

  1. demontaż dźwigu istniejącego (zdemontowany dźwig przechodzi na własność wykonawcy i na jego koszt nastąpi ewentualna utylizacja).
  2. dostawa nowego dźwigu wraz z osprzętem;
  3. montaż urządzenia;
  4. wykończenie przystanków z zewnątrz – wejść do dźwigu na gotowo (6 wejść szybowych),
  5. rozruch urządzenia;
  6. wykonanie dokumentacji technicznej zgodnej z wymaganymi UDT, atestami, certyfikatami itp.
  7. udział przy badaniu technicznym przez UDT.

Szczegółowy zakres robót i specyfikacja techniczna dźwigu określona  jest w Programie Funkcjonalno- Użytkowym.

  1. Termin wykonania zamówienia

Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy w 2025 roku.

   Czas wykonania demontażu starego dźwigu i montażu nowego dźwigu  do 5 –cy miesięcy.

  1. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Wykonawca akceptuje treść zapytania – złożenie oferty jest uważane za akceptację warunków.
  1. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizację co najmniej dwóch zleceń związanych z dostawą i montażem dźwigu osobowego o wartości zamówienia nie niższej niż 100 000 PLN brutto (sto tysięcy złotych brutto 00/100).

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Oferent zobowiązany jest przedłożyć Wykaz zrealizowanych robót.

  1. Termin związania ofertą
  1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu składania ofert.
  1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 10 dni od upływu terminu składania ofert.

  1. Opis sposobu przygotowania oferty
  1. Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze lub odręcznie drukowanymi literami i zawierać wszystkie wymagane informacje niezbędne do dokonania jej oceny zgodnie z kryteriami i wymaganiami wskazanymi w zapytaniu ofertowym, a w szczególności:
  • pełną nazwę wykonawcy;
  • adres lub siedzibę wykonawcy wraz z numerem telefonu;
  • cenę oferty przedstawionej netto i brutto – istotne jest aby cena uwzględniała wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierała wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia
  • termin ważności oferty, przy czym minimalny okres związania ofertą to 10 dni licząc od dnia następnego po upływie terminu składania ofert;
  • datę sporządzenia oraz czytelny podpis Wykonawcy
  1. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisywania ofert.
  2. Każdy z Wykonawców ma prawo do złożenia tylko jednej oferty, a treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Zamawiający akceptuje płatność w ratach, przy czym zaliczka na poczet realizacji zamówienia nie może przekroczyć 30 % a pozostała wartości oferty dopiero po odbiorze.
  • Sposób porozumiewania się z oferentami
  1. Termin i miejsce składania ofert

Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 22.04.2025 roku do godziny 14.00 .

Ofertę można złożyć

-osobiście w zaklejonej kopercie z nazwą zadania  w sekretariacie Polskie Związku Niewidomych w Warszawie, ul. Konwiktorska 9,

-pocztą na adres jw.

-drogą elektroniczną e-mail: pzn@pzn.org.pl

  1. Termin składania ofert mija w dniu 22 kwietnia  2025 roku godz. 14.00. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
  1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.

Ocenie podlegać będzie wartość oferty oraz zgodność z wymogami PFU i zapytania ofertowego. Kryterium (W1): Cena ofertowa – waga kryterium 100% Pod uwagę będą brane ceny brutto, wg następującego wzoru:

O = NC/CO*100

gdzie:

O: ocena punktowa

NC: najniższa cena spośród złożonych przez oferentów

CO: cena danego Oferenta

  1. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie wszystkich Wykonawców, których oferty zostały złożone w terminie.
  1. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert.
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru tylko tych ofert, których wartość nie przekroczy kwoty możliwej do zakontraktowania pod względem możliwości finansowych w ramach niniejszego zadania.
  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia Zapytania ofertowego.
  1. W przypadku wpływu dwóch lub większej ilości ofert o tej samej wartości cenowej – Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z każdym Wykonawcą tych ofert – o wyborze oferty zadecyduje niższa cena.
  1. Dodatkowe informacje dotyczące Zamówienia:
  1. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego Zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Wykonawcy, którzy złożyli już ofertę, zostaną poinformowani o nowym terminie składania ofert oraz o dokonanej zmianie treści Zapytania ofertowego.
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo anulowania Zapytania ofertowego bez podania przyczyny oraz unieważnienia postępowania w ramach Zapytania ofertowego bez podania przyczyny – na każdym jego etapie – bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
  1. Potencjalny Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
  1. Ustala się, że Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 10 dni kalendarzowych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach Zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców w celu uzupełnienia braków w ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty.
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, którego oferta została wybrana – do przedłożenia oryginałów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w ramach Zapytania ofertowego przed zawarciem umowy.
  1. Ofertę zatrzymuje Zamawiający. Złożone wraz z ofertą dokumenty lub oświadczenia nie podlegają zwrotowi.

Pliki do pobrania:

Skip to content